Breaking News

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب | محلول برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه و توالت

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب .مجموعه استادکار رشت یکی از شرکت های خدماتی است که عملیات گرفتگی و روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب را با تجهیزات پیشرفته ای انجام می دهد. به طور معمول روزانه بیش از صدها ساختمان در شهرهای بزرگ از بوی بد فاضلاب شکایت می کنند. این مساله زندگی را برای ساکنین ساختمان مشکل می کند. راه حل های کاربردی و مطمئنی توسط لوله بازکنی در رشت اجرا می شود تا به طور قطعی و تضمینی مشکل بوی بد فاضلاب رفع شود.

رفع بوی نامطبوع فاضلاب با استاد کار رشت

قبل از اینکه بوی بد فاضلاب شما را فراری کند استادکار رشت این مشکل را برای شما ریشه کن میکند. بوی بد فاضلاب ناشی از گازهای فاضلابی از قبیل سولفید هیدروژن، آمونیاک، دی اکسید کربن، متان، نیتروژن، هیدروژن و … است. زمانی که در لوله های فاضلاب رسوب ایجاد می شود و یا موادی مانند چربی در لوله جمع می شود این گازها تجمع پیدا می کنند و بوی نامطبوعی تولید می شود.

برای اینکه بخواهید به صورت قطعی و مطمئن بوی بد فاضلاب را از بین ببرید باید منبع بو را پیدا کنید. استادکار رشت با راهکارهای سریع و مطمئن منبع بو را نابود می کند و مشکل شما را از ریشه رفع می کند.

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب

روش های رایج رفع بوی بد فاضلاب کدامند؟

خدمات از بین بردن بوی فاضلاب توسط استاد کار شامل بازکردن چاه توالت و فاضلاب، تخلیه فاضلاب، لجن زدایی فاضلاب، رفع بوی بد فاضلاب با مواد شیمیایی و دستگاه و … است. ابتدا استادکاران با روش های متعددی دلیل اصلی بوی فاضلاب را پیدا میکنند سپس روش مناسب برای رفع آن را به کار می گیرند.

حتما مطالعه کنید
راه های جلوگیری از ورود سوسک به منزل | چگونگی جلوگیری از ورود سوسک به منرل

در وهله اول استادکاران از مواد شیمیایی برای پاک کردن لوله ها و از بین بردن بوی بد آن ها استفاده می کنند. مواد شیمیایی برای از بین بردن بوهای که ناشی از گرفتگی های جزئی است کاربرد دارد. ترکیبات این مواد چربی ها و مواد اضافه مانده در لوله ها را از بین می برد. اما نکته مهم این است که نباید به صورت خودسرانه استفاده شوند. چون این مواد دارای غلظت های متفاوتی هستند و استادکار به تشخیص خود بهترین مواد را برای رفع بوی نامطبوع استفاده می کند تا لوله ها دچار آسیب و پوسیدگی نشوند.

گاز حاصل از مواد شیمیایی احتمال آسیب به چشم ها را بیشتر می کند که استادکار حین استفاده از آن ها از محافظ های مخصوص استفاده می کند. پس از استفاده خودسرانه بدون رعایت نکات ایمنی بپرهیزید.

گرفتگی لوله های فاضلاب

گرفتگی لوله های فاضلاب یک عامل مهم برای ایجاد بوی نامطبوع است. در چنین شرایطی اگر مواد شیمیایی جوابگو نباشد استادکار از دستگاه تراکم هوا استفاده می کند. زمانی که بوی نامطبوع فاضلاب آزاردهنده باشد و عامل بو گرفتگی شدید باشد با دستگاه تراکم هوا به راحتی می توان لوله ها را باز کرد. این دستگاه با ذخیره هوا در داخل مخزن خود و ارسال آن با فشار بالا به داخل لوله ها، گرفتگی را رفع می کند و بوی بد از بین می رود.

اما روش های دیگری برای رفع گرفتگی و بوی بد فاضلاب وجود دارد. دستگاه لوله بازکنی فنری برای تمام گرفتگی های کم و زیاد استفاده می شود. زمانی که رسوب در لوله ها به مدت زیادی باقی می ماند باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود و هر چه رسوب بیشتر باشد باعث گرفتگی لوله می شود. در چنین شرایط استفاده از فنر به راحتی باعث رفع گرفتگی و در نتیجه رفع بوی نامطبوع می شود. فنر زنی هیچ گونه آسیبی به لوله ها و سیستم فاضلاب نمی رساند و گرفتگی ناشی از مواد مختلف و رسوبات را رفع می کند.

حتما مطالعه کنید
آموزش بازکردن لوله فاضلاب در منزل | 7 روش برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل

هزینه از بین بردن بوی بد فاضلاب

شرکت های لوله بازکنی معتبر از جمله استادکار رشت برای از بین رفتن بوی بد فاضلاب از روش های مقرون به صرفه ای استفاده می کند. در رشت بوی بد فاضلاب یا ناشی از پر شدن چاه فاضلاب است و یا به دلیل گرفتگی لوله ها ایجاد می شود. مجموعه خدماتی در رشت برای فعالیت های خود هزینه های مناسبی تعیین کرده تا تمامی مشتریان امکان بهره مندی از آن ها را داشته باشند.

تعرفه رفع بوی فاضلاب با توجه به سختی کار و نوع روشی که استفاده می شود متفاوت است. معمولا زمانی که بوی فاضلاب جزئی است از مواد شیمیایی استفاده می شود که مقرون به صرفه تر است. برای زمانی که چاه فاضلاب پر شده است و بوی آن غیر قابل تحمل می شود حتما باید اقدام به تخلیه چاه کرد که یک روش نسبتا هزینه بر اما موثر است.

هزینه استفاده از دستگاه های رفع گرفتگی و بوی نامطبوع در شرکت استادکار رشت در رنج مناسبی است. نرخ این خدمات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است. اما گاها لوله ها نیاز به فنر زنی زیاد دارند تا رسوب داخل آن ها از بین برود در نتیجه هزینه هم بیشتر می شود. متراژ و نوع سیستم فاضلاب هم عامل مهم دیگری در تعیین هزینه است که استادکار پس از بازدید از محل تعرفه تقریبی را برآورد می کند.

روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب

آیا روش های خانگی برای از بین بردن بوی فاضلاب موثر هستند؟

معمولا زمانی که بوی بد فاضلاب جزئی و بسیار کم باشد استفاده از مواد طبیعی مانند ترکیب جوش شیرین و سرکه، ترکیب نوشابه و جوش و شیرین، ریختن آب در شتر گلو و ریختن آب همراه مخمر نان می تواند موثر واقع شود. رسوب و چربی و فاسد شدن مواد در داخل لوله های فاضلاب عامل اصلی بوی بد است که اگر به صورت دوره ای از جرم زداهای طبیعی استفاده شود این بو بیشتر نمی شود. کارشناسان شرکت استادکار رشت با سابقه و تجربه بالا توانسته اند به خوبی مشکلات این چنینی را رفع کنند.

حتما مطالعه کنید
چگونه لوله یخ زده منزل را باز کنیم | بهترین عایق برای جلوگیری از یخ زدن لوله آب چیست؟

از بین بردن بوی بد فاضلاب کار هر کسی نیست. با نزدیک شدن به فصل گرما شدت بوهای بد فاضلاب بیشتر می شود. در استان رشت که شدت بارندگی زیاد است امکان پر شدن چاهای فاضلاب زیاد است و یا ممکن است لوله ونت آسیب دیده باشد در نتیجه متراکم شدن گازهای سپتیک باعث تشدید بوی فاضلاب میشود.

در شرایط این چنینی تنها سرویس کاران مجاز می توانند مشکل این چنینی را رفع کنند. این سرویس کاران با تجهیزات پیشرفته بدون کثیف کاری می توانند در مدت زمان کمی مشکل بوی فاضلاب را رفع کنند و سیستم فاضلاب را از مواد جانبی جمع شده در آن پاکسازی کنند.

About modir

Check Also

آموزش بازکردن لوله فاضلاب در منزل | 7 روش برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل

آموزش بازکردن لوله فاضلاب در منزل: چگونه به راحتی مشکلات لوله‌کشی خود را حل کنید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت