Breaking News

فنر زنی در رشت برای بازکردن فاضلاب چقدر هزینه دارد؟ | انواع روش های فنر زنی در رشت

فنر زنی در رشت برای بازکردن فاضلاب چقدر هزینه دارد؟

فنر زنی در رشت برای بازکردن فاضلاب چقدر هزینه دارد؟ و انواع مختلف فنر زنی برای بازشدن لوله های فاضلاب چیست؟ اصولاً بازکردن لوله های فاضلاب یک کار تخصصی است که فقط از عهده شرکتهای فعال در این حوضه بر می آید. یکی از روش های بازکردن لوله های فاضلاب فنر زنی می باشد.

فنر زنی در رشت با لوله بازکنی در رشت را تجربه نمایید و در صورت نیاز با این روش، لوله های فاضلاب گرفته شده منزل خود را به سرعت باز نمایید. لوله های گرفته شده را با انواع مختلف فنرها باز می کنند و این بستگی به نوع گرفتگی و محل آن و همچنین موادی که درون لوله فاضلاب باعث ایجاد گرفتگی شده است دارد.

به عنوان مثال اگر لوله ی فاضلابی با گچ و سیمان گرفتگی درونش اتفاق افتاده باشد، روش بازکردن و دستگاه های مورد استفاده فرق می کند با لوله ای که با مو و پرز و یا با ته مانده غذایی گرفته شده باشد.

حتما مطالعه کنید
چگونه لوله یخ زده منزل را باز کنیم | بهترین عایق برای جلوگیری از یخ زدن لوله آب چیست؟

فنر زنی در رشت

چرا از فنر فولادی برای بازکردن لوله های فاضلاب استفاده می شود؟

سولاتی از این  قبیل که چرا برای فنر زنی در رشت از فنر فولادی استفاده می شود و دلیل این کار چیست؟ در جواب این عزیزان باید بگوییم که استفاده از فنر فولادی برای بازکردن لوله های فاضلاب به علت این که جنس فنر که از فولاد ساخته شده است خیلی محکم و انعطاف پذیر می باشد و با فشار های عمودی و یا افقی که به آن وارد می شود مقاومت خوبی دارد.

این فنرها می توان در اعماق لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه فنرزن و یا دلر نفوذ کرده و هر آنچه که بر سر راه لوله فاضلاب گیر کرده است را بر می دارد و لوله ها را باز می نماید.

لوله های فاضلاب به علت پرز و موهایی که بر اثر شستشوی لباس ها و یا این که ته مانده غذاها وارد این لوله ها می شوند، به مرور زمان و با رسوبی که توسط چربی هایی که از شستن ظروف غذا پدیدار می شود به این پرز و موها می چسبد و لوله های فاضلاب را دچار گرفتگی و مسدودی می کنند.

چرا باید قبل از فنر زنی در رشت محل دقیق گرفتگی را مشخص کرد؟

به علت این که ما مجبور نشویم از فنرهای بزرگ که از قدرت دستگاه می کاهد، برای باز کردن فاضلاب ها استفاده کنیم باید در ابتدا نزدیک ترین ورودی فاضلاب به گرفتگی را پیدا نموده و از آنجا نسبت به فرستادن فنر لوله بازکنی به داخل لوله فاضلاب اقدام لازم را بنماییم.

هر چه از فنر لوله بازکنی کوتاه تر استفاده کنیم قدرت دستگاه فنر زنی بیشتر شده و ما می توانیم زودتر اقدام به باز نمودن لوله های فاضلاب نماییم. محل دقیق را می توانیم از جایی که آب بالا زده پیدا نمود و یا این که اگر جایی نزدیک تر به چاه فاضلاب خروجی وجود داشت و آب از آنجا نیز بالا زده ما باید از خروجی دوم شروع به بازکردن لوله های فاضلاب نماییم، چون این مکان نزدیک تر به گرفتگی می باشد.

حتما مطالعه کنید
روش های از بین بردن بوی بد فاضلاب | محلول برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه و توالت

فنر زنی در رشت

بیشترین گرفتگی در لوله های فاضلاب از چیست؟

طبق تجربه ای که شرکت لوله بازکنی در رشت یا همان استادکار رشت به آن دست پیدا کرده و سابقه بازنمودن لوله ها را در این شهر دارد می توان گفت بیشترین گرفتگی های لوله فاضلاب از موهای زیادی است که از طریق حمام  وارد لوله ها شده اند و یا اینکه موقع شانه کردن موها، موهای کنده شده را داخل فاضلاب ریخته اند.

گرفتگی با مو از مهمترین دلایل گرفتگی های فاضلاب در شهر بزرگ رشت می باشد و با کمک فنر زنی در رشت می توان لوله های فاضلاب گرفته شده در منازل این شهر را به خوبی باز نمود.

فنر زنی در رشت بیشتر از چه نوع فنری استفاده می شود؟

فنرهای فولادی انواع مختلف در سایز و متراژ دارند. معمولاً برای ساختمان های یک طبقه از فنر های فولادی تا 6 متر استفاده می شود و این مورد نیز بستگی به نقطه گرفتگی فاضلاب نیز دارد. در خانه های و ساختمان های بزرگ و آپارتمان های چند طبقه از فنر فولادی قطر بزرگ و متراژ 10 متر به بالا و معمولاً تا 20 متر استفاده می شود.

فنرها را بر اساس متراژ که بزرگ تر می شود قطورتر می سازند تا بر اثر فشاری که بر روی این گونه فنرها می باشد نشکنند و کار سخت تر نشود. فنرهای فولادی به علت این که در حرارت زیادی ساخته شده اند و از ترکیب چند آلیاژ ساخته شده اند مقاوت بالایی در برابر فشار دارند.

فنر زنی در رشت

بهترین شرکت لوله بازکنی از چه فنرهایی و یا دستگاه هایی برای باز کردن لوله ها استفاده می کند؟

بهترین شرکت لوله بازکنی در رشت از فنرهای فولادی با قطر بالا و در متراژهای مختلف برای بازکردن لوله های فاضلاب استفاده خوبی می نماید. این شرکت ها از دستگاه سه نظام و همچنین از دستگاه فن جت که هوای فشرده را برای بازکردن لوله ها با فشاری متعارف وارد لوله ها می کند تا به بهترین وجه ممکن لوله های فاضلاب بازگردند.

حتما مطالعه کنید
چگونه متوجه نشتی لوله های ساختمان شویم | رفع نشتی لوله آب توکار بدون تخریب با دستگاه

شماره لوله بازکنی در رشت که از طریق فنرزنی به صورت اصولی لوله ها را باز می کنند را از کجا باید پیدا کرد؟

شماره لوله بازکنی در رشت که برای بازکردن لوله های فاضلاب منازل و یا ادارات و رستوران ها و یا هر مکان دیگری که فاضلاب آن جا دچار گرفتگی شده است را باید از طریق سایت این شرکت ها دسترسی پیدا نمود.

با ورود به سایت این شرکت ها و در قسمت تماس با ما شماره تلفن کارشناسان این شرکت ها وجود دارد و می توانند به شما مشاوره رایگان و یا نیرو برای بازکردن لوله های فاضلاب شما بفرستند.

فنر زنی در رشت

آیا فنرهای مورد استفاده در بازکردن فاضلاب بعد از اتمام کار شستشو و تمیز می گردنند؟

در شرکت ما بعد از اتمام کار تمامی وسایل لوله بارکنی از قبیل فنرهایی که در فاضلاب ها مورد استفاده قرار گرفتند به خوبی شستشو و ضد عفونی می گردند و بعد برای استفاده در جای دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

شستشوی لوازم لوله بازکنی در شرکت استادکار رشت به عنوان یک اصل درآمده است و می تواند یک الگویی برای دیگر شرکت های لوله بازکنی باشد.

About modir

Check Also

روش درآوردن گوشی موبایل یا طلا از توالت

روش درآوردن گوشی موبایل یا طلا از توالت | خارج کردن موبایل از توالت با ابزار خانگی

روش درآوردن گوشی موبایل یا طلا از توالت روش درآوردن گوشی موبایل یا طلا از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت