Breaking News

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت | خارج کردن گوشی از توالت

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت 

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت منزلمان کار ساده ای نیست و به مهارت و تخصص موبوط به خود نیاز دارد.یکی از معضلات و دغدغه هایی که گاهاً ما با آن روبرو می شویم سقوط اشیاء قیمتی ما از جمله طلاجات و یا موبایل خود درون سنگ و کاسه توالت و یا خروجی حمام است.

برای پیدا کردن این اشیا روش های زیادی وجود دارد گاهی افراد خود اقدام به بیرون آوردن این اشیاء می کنند و گاهی نیز با شرکت های که در این زمینه تخصص دارند از جمله لوله بازکنی استاد کار رشت تماس گرفته می شود.

پیشنهاد ما مراجعه به متخصصین و کسانی که در این زمینه تجربه کافی دارند می باشد. برای پیدا کردن این اشیاء با شرکت های فعال در این زمینه تماس گرفته و از آنها کمک بخواهیم.

ما به هیچ عنوان نباید از توالت و یا حمامی که اشیاء ما درون آنجا افتاده است استفاده کنیم یعنی در آنجا هیچ آبی ریخته نشود و یا سیفون را نکشیم و باید منتظر بمانیم و با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند با آنها تماس گرفته و آنها به علت این که در زمینه تخصص دارند این کار را انجام دهند.

 

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت 

 

آیا راه حل خانگی برای درآوردن اشیاء قیمتی از لوله یا چاه فاضلاب وجود دارد؟

اگر به هر دلیلی خودتان بخواهید روش درآوردن اشیاء قیمتی که درون لوله یا چاه فاضلاب و توالت را خودتان تجربه کنید، ما این مورد را به هیچ عنوان توصیه  نمی کنیم به این علت که امکان گیر کردن دست شما درون خروجی کاسه توالت زیاد است و دردسر جدیدی به مشکلات قبلی شما اضافه می شود ولی اگر هم خواستید این کار را شخصاٌ انجام دهید می توانید از یک آویز فلزی لباس نیز استفاده کنید.

به این صورت که آویز را از هم باز کرده و از طرف آن قسمتی که شکل حلقه و نیم دایره ای است برای در آوردن مثلا دسته کلید یا حلقه طلا استفاده نمود.ابزاری دیگری نیز در بازار وجود دارد که می شود آن را تهیه کرد و از آن را مورد استفاده قرار داد.

این ابزاری است که چنگک نام دارد معمولا این ابزار بیشتر برای خارج کردن موبایل کاربرد دارد و احتمالاً بتواند به شما کمک کند. اگر اشیاء ما در نزدیکی سیفون و یا در دسترس باشد شاید بتوان آن را خارج کرد ولی امکان آسیب به کاسه توالت و یا اشیاء شما زیاد است.

با تمامی این تفاصیل راه حل نهایی و مطمئن و روش یافتن اشیاء قیمتی خود از درون چاه توالت استفاده از تجارب اشخاصی است که در این زمینه فعالیت دارند و کار خود را به خوبی بلدند.شاید ما در ابتدا مقداری هزینه کمی کنیم ولی مطمئن هستیم که اشیاء ما اولاٌ به صورت سالم خارج می شود و دوماً به وسایل بهداشتی از قبیل کاسه توالت فرنگی یا ایرانی خود آسیب نمی زنیم و یا آن محل تخریب نمی شود.

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت 

 روش های دیگری که می توانید اشیاء قیمتی خود را از لوله فاضلاب درآورد چیست؟

از دیگر روش ها دیگری که برای درآوردن اشیاء قیمتی خود که درون لوله و یا چاه فاضلاب و یا در توالت منزلمان افتاده، استفاده از گیره فاضلابی است که در بازار موجود است. این وسیله برای یافتن حلقه های طلا یا گوشی همراه و یا دسته کلید می تواند به شما کمک کند.

توصیه ما به شما این است هرگز دست خود را داخل لوله فاضلاب نکنید چون امکان آسیب دیدگی به دست شما بالا است.با خرید گیره فاضلابی امکان درآوردن اشیا از لوله فاضلاب تا فواصل یک متر تا یک متر و سی سانت جوابگو هست و اگر فکر می کنید اشیا در فاصله ی بیشتری هستند از فکر خرید این ابزار نیز بیرون بیایید و با لوله بازکنی در رشت که در این زمینه فعالیت دارد تماس بگیرید.

 

حتما مطالعه کنید
7روش کاربردی برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی لوله های آب و فاضلاب منزل

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت 

چه کنیم تا گرفتار افتادن و دردسر گیر کردن اشیاء خود درون لوله فاضلاب نشویم؟

در ابتدا ما باید حواسمان باشد که اشیاء  گرانقیمت خود را همراه خود به داخل حمام یا دسشویی و توالت نبریم و اگر هم بردیم در جایی مثل جلوی روشویی و دور از آب قرار بدهیم که آسیب زنگ زدگی و یا اینکه داخل گوشی ما آب نفوذ کند این دغدغه را نیز نداشته باشیم.

وجود چاه بست داخل خروجی توالت های ایرانی نیز می تواند از ورود اشیاء قیمتی ما مثل حلقه و زنجیر طلا کمک شایانی بکند و از ورود آن به داخل سیفون و یا چاه فاضلاب جلوگیری نماید.خوبی چاه بست این است که هم از خروج این اجسام جلوگیری می کند و وسیله خوبی نیز برای جلوگیری از ورود حشرات موزی از جمله سوسک به منزل ما است.

برای خروجی آب حمام نیز می توانیم از توری های مخروطی شکل که در بازار وجود دارد استفاده نمود تا از ورود هر گونه جسم خارجی جلوگیری کند.اگر این چند مورد ساده را رعایت کنیم دیگر درسر افتادن وسایل خود درون فاضلاب منزل خود را تا حدودی زیادی کاهش می دهیم.

روش های درآوردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب یا چاه توالت 

هزینه درآوردن اشیاء قیمتی مان که درون لوله فاضلاب منزلمان افتاده چقدر است؟ 

با توجه به اینکه محل افتادن اشیاء قیمتی مان در چاه توالت حال چه قیمتی و چه بی ارزش به علت اینکه محل عبور فاضلاب و فضولات جامد توالت می باشد بسته به حجم جسم، حتماً باید جسم خارجی از محل خروجی لوله فاضلاب و یا سنگ توالت و دستشویی و یا سینک خارج گردند.

در این جا یکی اینکه بحث ارزش جسم خارجی است که درون لوله های فاضلاب افتاده مثل طلاجات و زیور الات قیمتی هست که حتماً جدای از گرفتگی که ایجاد می کند و برای ما اهمیت مادی دارد و راهی جز بیرون آوردن آن نیست و اگر با چشم نمی توان این شی را دید و خودمان نمی توانیم آن را خارج کنیم، حتما باید با متخصص این کار در شرکت های معتبر لوله بازکنی در رشت که در این زمینه فعالیت دارند تماس گرفت شود که تقریبا هزینه ی بیرون آوردن آن بسته به زمان و سختی کار کمی بیشتر از اقلام کم ارزش است.

بحث دیگر در خصوص اشیاء غیر قیمتی است که ارزش خاصی ندارند و فقط ما بابت اینکه محل تخلیه بسته نشود باید حتماً جسم خارجی را بیرون بیاوریم این گونه موارد بسته به زمان و سختی کار معمولاً هزینه کمتری دارد.اجسامی چون خودتراش و سه تیغ و شانه از این قبیل اجسام می باشند.اگر صابون داخل فاضلاب افتاد نیاز خاصی نیست که حتماً آن را بیرون بیاوریم اگر مشکل خاصی ایجاد نکند، چون صابون جسم حلال است و خود به خود طی چند روز به علت اینکه در آب شناور است تبدیل به مایع می شود و از بین می رود.

About modir

Check Also

آموزش بازکردن لوله فاضلاب در منزل | 7 روش برای بازکردن لوله فاضلاب در منزل

آموزش بازکردن لوله فاضلاب در منزل: چگونه به راحتی مشکلات لوله‌کشی خود را حل کنید …

2 comments

  1. تشکر از مطالب آموزنده شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مدیریت